Mathe Mpala

Ότι ομάδα και να είσαι...

ΓΚΑΛΕΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΛΛΗΝΑΣ

Γκαλέτι: «Είμαι κι εγώ Έλληνας…»

Πανευτυχής στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό δήλωσε ο Λουτσιάνο Γκαλέτι στο NovaΣΠΟΡ FM 94,6 από την Έκθεση Sports Show, όπου παραβρέθηκε για την παρουσίαση της προσωπικής του ιστοσελίδας. «Είμαι Έλληνας πια. Πουθενά δεν μου έχουν φερθεί έτσι. Ήταν η καλύτερη απόφασή μου να έρθω», τόνισε. «Μας ενθαρρύνει και παίρνει το καλύτερο από μας ο Ζίκο», πρόσθεσε. «Βρήκαμε τον εαυτό μας», είπε ο Β. Τοροσίδης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

whos.amung.us

Online

Hit Counter by Digits

Επικαιρότητα

Αθλητικά

Ομαδα?

Πρωτοσέλιδα

Βαθμολογίες

Δείτε live!

Στα παρακάτω sites μπορίτε να δείτε όλους τους αγώνες μλεσω internet live και δωρεάν!

www.myp2p.eu

www.justin.tv

LiveTV - прямые видео трансляции

www.livetv.ru

Κράξτε

Αγώνες Live!

Blog Archive

Ποιός θεσμός σας αρέσει περισσότερο;