Mathe Mpala

Ότι ομάδα και να είσαι...

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ

Ο διαιτητής που απειλήθηκε με όπλο μιλάει στον sportdog: «Δόξα τω Θεώ! Ακόμα κάνω τον σταυρό μου…»

Πέμπτη 01 Οκτωβρίου 2009, 15:05
Γράφει: Γιώργος Κτενάς

Ο διαιτητής που  απειλήθηκε με όπλο μιλάει στον sportdog: «Δόξα τω Θεώ! Ακόμα κάνω τον σταυρό μου…»


Σοκαρισμένος είναι ακόμα ο Χαρίτωνας Πορτοκαλίδης, διαιτητής της αναμέτρησης Δόξα Μελισσίου-Δόξα Μανδάλου, από το περιστατικό που συνέβη μετά το τέλος του συγκεκριμένου αγώνα, όταν εξαγριωμένος φίλαθλος εισέβαλε στον αγωνιστικό χώρο και τον έβρισε υπό την απειλή περιστρόφου!


Ο sportdog επικοινώνησε με τον 42χρονο ρέφερι με αφορμή το ζήτημα που προέκυψε και έφερε στην επιφάνεια σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Εξέδρα».

Το περιστατικό στο παιχνίδι της Κυριακής, χαρακτηρίζεται επιεικώς βάρβαρο και παράταιρο με τον κόσμο του αθλητισμού. Πώς νιώσατε ως πρωταγωνιστής του;

«Δόξα τω Θεώ είμαι καλά, και ακόμα και σήμερα, κάνω τον σταυρό μου που είμαι υγιής. Είμαι στον χώρο πάνω από 20 χρόνια, έχω “σφυρίξει” σε εθνικά πρωταθλήματα και μου έχουν συμβεί ξανά γεγονότα σ το χώρο του αθλητισμού. Αυτό το πράγμα, όμως, ήταν πρωτοφανές».

Σκέφτεστε να κινηθείτε νομικά;

«Θα περιμένω να δω πρώτα τις κινήσεις της Αστυνομίας και της ΕΠΣ Πέλλας και στη συνέχεια θα κινηθώ αναλόγως».

Δεν πτοείται…

Περιγράψτε μας την σκηνή.

«Δεν θέλω να μιλάω γι’ αυτό το θέμα. Ήταν φοβερό. Θέλω να το ξεχάσω».

Θα συνεχίσετε κανονικά τις υποχρεώσεις σας στο πρωτάθλημα;

«Σαφώς! Αυτό το περιστατικό με πόρωσε περισσότερο και, παρότι είμαι οικογενειάρχης με δύο παιδιά, θεωρώ ότι το συγκεκριμένο επεισόδιο αποτελεί παράδειγμα για όλους τους διαιτητές των τοπικών πρωταθλημάτων».

«Με την παλικαριά των διαιτητών»

Πόσο δύσκολο είναι για έναν διαιτητή των τοπικών κατηγοριών, που οι υποδομές δεν είναι οι καλύτερες δυνατές, να συμμετάσχει σε ένα αγώνα;

«Τα παιχνίδια στα τοπικά πρωταθλήματα διεξάγονται μόνο με την παλικαριά των διαιτητών. Οι υποδομές στο θέμα της ασφάλειας είναι πολύ κακές. Είμαι 42 ετών και κάθε χρόνο τα πράγματα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

whos.amung.us

Online

Hit Counter by Digits

Επικαιρότητα

Αθλητικά

Ομαδα?

Πρωτοσέλιδα

Βαθμολογίες

Δείτε live!

Στα παρακάτω sites μπορίτε να δείτε όλους τους αγώνες μλεσω internet live και δωρεάν!

www.myp2p.eu

www.justin.tv

LiveTV - прямые видео трансляции

www.livetv.ru

Κράξτε

Αγώνες Live!

Blog Archive

Ποιός θεσμός σας αρέσει περισσότερο;