Mathe Mpala

Ότι ομάδα και να είσαι...

ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΤΑΙΣΟΝ ΣΤΗΝ ΟΠΡΑ ΓΟΥΙΝΦΡΕΙ VIDEO

Τα δάκρυα του Τάισον (video)

13/10/2009, 12:54 | Διαβάστηκε 938 φορές Αποστολή

Ένα διαφορετικό πρόσωπό από αυτό του σκληρού και πολλές φορές αντιαθλητικού πυγμάχου έβγαλε ο Μάικ Τάισον. Ο Αμερικανός μποξέρ φιλοξενήθηκε στο δημοφιλές talk show της Όπρα Γουίνφρεϊ και μίλησε για την πολυτάραχη ζωή του, την επιθετική συμπεριφορά του, τον εθισμό του στα ναρκωτικά, το σκόρπισμα της περιουσίας 400 εκατ. δολαρίων, τις ερωτικές του περιπέτειες, το δάγκωμα στο αυτί του Εβάντερ Χόλιφιλντ το 1997, αλλά και τον τραγικό θάνατο της τετράχρονης κόρης του στις αρχές του χρόνου. Ο Τάισον παρουσιάστηκε μετανιωμένος για τα λάθη του και δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του.

«Αν δεν ελέγξω τον εαυτό μου θα κάνω πάλι τα ίδια και θα καταστρέψω την όμορφη οικογένειά μου και τον εαυτό μου. Αν συνέχιζα τον ίδιο τρόπο ζωής (ναρκωτικά, χρέη, εξάρσεις βίαιης συμπεριφοράς, ξέρω πως δεν θα είχε περισσότερα από δύο χρόνια ακόμη να ζήσω», δήλωσε.

«Δεν θέλω να ξέρω πώς επήλθε ο θάνατος της κόρης μου, γιατί ίσως προκύψουν ευθύνες για κάποιον», τόνισε για την απώλεια της κόρης του, η οποία έφυγε από τη ζωή όταν ο λαιμός της πιάστηκε σε ένα λουρί μηχανήματος γυμναστικής δημιουργώντας μια θηλιά που την έπνιξε.

Όσο για το περίφημο δάγκωμα στον Χόλιφιλντ στον αγώνα όπου έκανε την επανεμφάνισή του στα ρινγκ, είπε: «Ήμουν τσαντισμένος γιατί ήταν τόσο σπουδαίος πυγμάχος. Ήμουν νευριασμένος μαζί του. Πάντως δεν ένιωσα καθόλου ενοχές και η απολογία που εξέδωσα δεν ήταν ειλικρινής. Πλέον θέλω να του ζητήσω συγγνώμη, γιατί αυτό που έκανα ήταν αντιαθλητικό. Ήθελα τόσο πολύ να τον νικήσω για τον εγωισμό μου».

Τα δάκρυα του Τάισον



Το πρώτο μέρος της συνέντευξης



Το δεύτερο μέρος της συνέντευξης



Το τρίτο μέρος της συνέντευξης



Το τέταρτο μέρος της συνέντευξης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

whos.amung.us

Online

Hit Counter by Digits

Επικαιρότητα

Αθλητικά

Ομαδα?

Πρωτοσέλιδα

Βαθμολογίες

Δείτε live!

Στα παρακάτω sites μπορίτε να δείτε όλους τους αγώνες μλεσω internet live και δωρεάν!

www.myp2p.eu

www.justin.tv

LiveTV - прямые видео трансляции

www.livetv.ru

Κράξτε

Αγώνες Live!

Blog Archive

Ποιός θεσμός σας αρέσει περισσότερο;