Mathe Mpala

Ότι ομάδα και να είσαι...

ΤΑΤΙΑΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ .ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ

ν ξέρω, πες το μου με ένα e-mail: dzarkou@e-go.gr

Τατιάνα: "Σπίτι κάνω την πάπια"!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Αν ήμουν άνδρας, να είσαι σίγουρος πως θα ήθελα μία Τατιάνα Στεφανίδου (αν όχι την ίδια την Τάτι) για σύζυγο. Γυναικάρα εμφανισιακά, ...»

Ο Μάκης... ξεσκέπασε τον Ούρι Γκέλερ! Λυγίζει κι αυτός κουτάλια...

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
«Σίδερα μασάει ο Κουταλιανός. Κουτάλια τα λυγάει ο Μάκης ο τρομερός». Επηρεασμένος από το... μένταλιστ πνεύμα των τελευταίων ημερών και ...»

Η απάντηση της Παπαθωμά. Έγραφε ο Τσαρούχας τα κείμενα;

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Όπως σου είπα, από την Πέμπτη το πρωί γίνεται ένας χαμός με την παράταση της Βάνας Μπάρμπα, «Ιστορίες γυναικών» και τις αποχωρήσεις των ...»

Τα γενέθλια έφεραν νούμερα στην Ελένη!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Γενέθλια είχε η Ελένη Μενεγάκη την Πέμπτη και ...»

Η Ηλιάδη έστειλε να πληρώσει η Μαλιωτάκη τα ενοίκια που χρωστούσε!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Καιρό είχαμε να δούμε ένα επεισόδιο με τις ...»

Μύλος από τις ξαφνικές αποχωρήσεις στην παράσταση της Μπάρμπα!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
«Φύγε εσύ, έλα εσύ» και η Εύη Βατίδου να ...»

Η Μενεγάκη έγινε 40!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
«Να ζήσεις Ελενίτσα και χρόνια πολλά μεγάλη ...»

Έλενα Παπαρίζου: "Περνάω κατάθλιψη"!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Είναι πολύ κοντά στο να μπει στην τελική πεντάδα ...»

Ερωτευμένος με μοντέλο ο Μάριος Αθανασίου;

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Ερωτευμένος και μάλιστα με μοντέλο φαίνεται ...»

Κοινή εμφάνιση Παπουτσάκη - Χολίδη!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Δεν έχουν περάσει πολλές μέρες από τότε που ...»

Αναβολές για Βίσση - Βανδή!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Τι κατακλυσμός ήταν αυτός τις προηγούμενες ...»

Η Λιάνα Κανέλλη "Θανάσιμη πεθερά"!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Βρε μπας και η Λιάνα Κανέλλη μικρή ήθελε να ...»


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

whos.amung.us

Online

Hit Counter by Digits

Επικαιρότητα

Αθλητικά

Ομαδα?

Πρωτοσέλιδα

Βαθμολογίες

Δείτε live!

Στα παρακάτω sites μπορίτε να δείτε όλους τους αγώνες μλεσω internet live και δωρεάν!

www.myp2p.eu

www.justin.tv

LiveTV - прямые видео трансляции

www.livetv.ru

Κράξτε

Αγώνες Live!

Blog Archive

Ποιός θεσμός σας αρέσει περισσότερο;