Mathe Mpala

Ότι ομάδα και να είσαι...

ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ.ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ

Λοιπόν, ο "Αγαπημένος μου Σωτήρης" είναι τόσο πολυάσχολος που δεν προλαβαίνει να διαβάσει, να δει τηλεόραση και να ενημερωθεί για τα νέα της show biz. Λέει ότι ασχολείται μόνο με "σοβαρά" πράγματα. Κούνια που τον κούναγε! Ευτυχώς, που υπάρχω κι εγώ για να σας γλυτώνω από την "σοβαρότητα" του! Εδώ τα... καλά νέα, αλλά επειδή δεν προλαβαίνω βοηθάτε κι εσείς....

Αν ξέρεις κάτι που δεν ξέρω, πες το μου με ένα e-mail: dzarkou@e-go.gr

Είδε τον Χάρο με τα μάτια του ο Ψινάκης!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Τον Χάρο με τα μάτια του είδε ο Ηλίας Ψινάκης, ο οποίος είχε δίπλα του όχι μόνο τις... θεές του κόσμου, αλλά και όλους τους Αγίους, αφού ...»

Τα ριάλια, ριάλια στο X Factor!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Υπόθεση Κυπριακή είναι φέτος το X Factor και αυτό δεν ξέρω κατά πόσο χαροποιεί τον Γιώργο Λεβέντη. Ο εν λόγω κριτής του μουσικού ριάλιτι ...»

Γιατί μετακόμισε στην Αμερική η πρώην του Δάντη;

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Μετακομίζει όχι γιατί χωρίζει, αλλά μάλλον γιατί παντρεύεται! Η πρώην σύζυγος του Χρήστου Δάντη, Κατερίνα Τοπάζη, σύμφωνα με δημοσίευμα ...»

Ο Μουρατίδης ντρεπόταν για τα λεφτά που έπαιρνε στο Fame Story!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Ξεκίνησε το X Factor την περασμένη Παρασκευή ...»

Τατιάνα: "Σπίτι κάνω την πάπια"!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Αν ήμουν άνδρας, να είσαι σίγουρος πως θα ήθελα ...»

Ο Μάκης... ξεσκέπασε τον Ούρι Γκέλερ! Λυγίζει κι αυτός κουτάλια...

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
«Σίδερα μασάει ο Κουταλιανός. Κουτάλια τα ...»

Η απάντηση της Παπαθωμά. Έγραφε ο Τσαρούχας τα κείμενα;

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Όπως σου είπα, από την Πέμπτη το πρωί γίνεται ...»

Τα γενέθλια έφεραν νούμερα στην Ελένη!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Γενέθλια είχε η Ελένη Μενεγάκη την Πέμπτη και ...»

Η Ηλιάδη έστειλε να πληρώσει η Μαλιωτάκη τα ενοίκια που χρωστούσε!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Καιρό είχαμε να δούμε ένα επεισόδιο με τις ...»

Μύλος από τις ξαφνικές αποχωρήσεις στην παράσταση της Μπάρμπα!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
«Φύγε εσύ, έλα εσύ» και η Εύη Βατίδου να ...»

Η Μενεγάκη έγινε 40!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
«Να ζήσεις Ελενίτσα και χρόνια πολλά μεγάλη ...»

Έλενα Παπαρίζου: "Περνάω κατάθλιψη"!

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Είναι πολύ κοντά στο να μπει στην τελική πεντάδα ...»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

whos.amung.us

Online

Hit Counter by Digits

Επικαιρότητα

Αθλητικά

Ομαδα?

Πρωτοσέλιδα

Βαθμολογίες

Δείτε live!

Στα παρακάτω sites μπορίτε να δείτε όλους τους αγώνες μλεσω internet live και δωρεάν!

www.myp2p.eu

www.justin.tv

LiveTV - прямые видео трансляции

www.livetv.ru

Κράξτε

Αγώνες Live!

Blog Archive

Ποιός θεσμός σας αρέσει περισσότερο;